- ارسال تیکت دارای اولویت میباشد؛ لطفا در زمان انتخاب اولویت از قرار دادن اولویت پاسخدهی بروی اورژانسی برای هر موضوعی خودداری بفرمایید و تنها مواردی که مرتبط با مشکلات بالا امدن سایت است بروی این اولویت قرار دهید.
- ارسال تیکت بدون درج عنوان و توضیح کافی و شفاف، بدون پاسخ بسته میشود. در ارسال تیکت از عناوین مناسب و توضیحات کافی استفاده بفرمایید.
- بخش پشتیبانی روزانه تیکت دریافتی زیادی دارد و رسیدگی به تک تک تیکت ها نیازمند زمان است. لطفا پس از ارسال تیکت منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید و از ارسال چند تیکت پشت هم، اعلام در بخش گفتگوی آنلاین سایت، تماس با دفتر اجتناب بفرمایید تا در روند رسیدگی به تیکتها خللی ایجاد نگردد و پاسخ دهی در سریعترین زمان ممکن انجام گردد.
- تیکتهای شما عزیزان توسط تیم پشتیبانی شرکت پاسخ دهی میگردد، این تیم اجازه گفتگوی تلفنی، اعلام شماره تماس شخصی و پشتیبانی جداگانه را ندارد و تنها وظیفه پاسخ دهی در همان تیکت را خواهد داشت.
- در صورتیکه مشکل مطرح شده شما رفع شد لطفا تیکت را ببندید و برای سوالات جدید خود حتما تیکت جدید باز بفرمایید. ارسال مجدد در تیکت قبلی بدون پاسخ باقی میماند و رسیدگی نمیگردد.
- پشتیبانی تیکتها به صورت 24 ساعته انجام میشود. لطفا با شکیبایی خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
- در صورتیکه هر گونه نظری یا انتقادی نسب به سایت یا پشتیبانی داشته باشید، میتوانید در بخش انتقادات و پیشنهادات مطرح تا در سریعترین زمان بررسی شود. هدف ما رضایت کامل تمامی کاربران سایت میباشد و امیدواریم همراه با ما باشید.
- تهیه بک آپ و پشتیبان از اطلاعات سایت جزو وظایف مشتریان قبل از ارسال تیکت میباشد، حتما قبل از باز کردن و مطرح کردن سوالی از اطلاعات روی سایت خود بک آپ تهیه بفرمایید.
- سوالات مرتبط با بالا نیامدن سایت، نصب نشدن، نمایش خطا در سایت نیازمند ارسال دسترسی هاست و مسیر اتصال به هاست میباشد. در صورتیکه قصد ندارید این موارد را وارد نمایید لطفا تیکت ارسال نفرمایید.
- در صورتیکه مبلغی جهت پشتیبانی تجاری واریز نمایید و پشتیبانی سایت وارد مدیریت سایت شما شوند و تیکت شما پاسخدهی شود امکان عودت هزینه واریزی را نداریم، حتی در صورتیکه مشکل توسط کاربر (مدیر سایت) رفع شده باشد. لطفا قبل از واریز هر گونه وجهی و ارسال درخواست پشتیبانی تجاری از عدم رفع مشکل توسط خودتان مطمئن باشید.
- در صورتیکه مسئله شما حل شد لطفا از ارسال پیام های تشکر خودداری بفرمایید و تنها تیکت مربوطه را ببندید.
- در زمان ارسال تیکت، انتخاب عنوان مناسب، توضیح کامل و شفاف و ارسال اسکرین شات و لینک مسیری که مسئله دارید در بررسی سریعتر و حل و فصل مسئله کمک شایانی خواهد کرد.
برای پشتیبانی آنلاین از قسمت سمت راست پایین بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک بفرمائید.