بخش پشتیبانی

  • ارسال تیکت دارای اولویت میباشد؛ لطفا در زمان انتخاب اولویت از قرار دادن اولویت پاسخدهی بروی اورژانسی برای هر موضوعی خودداری بفرمایید و تنها مواردی که مرتبط با مشکلات بالا امدن سایت است بروی این اولویت قرار دهید.
  • ارسال تیکت بدون درج عنوان و توضیح کافی و شفاف، بدون پاسخ بسته میشود. در ارسال تیکت از عناوین مناسب و توضیحات کافی استفاده بفرمایید.
  • بخش پشتیبانی روزانه تیکت دریافتی زیادی دارد و رسیدگی به تک تک تیکت ها نیازمند زمان است. لطفا پس از ارسال تیکت منتظر پاسخ تیم پشتیبانی باشید و از ارسال چند تیکت پشت هم، اعلام در بخش گفتگوی آنلاین سایت، تماس با دفتر اجتناب بفرمایید تا در روند رسیدگی به تیکتها خللی ایجاد نگردد و پاسخ دهی در سریعترین زمان ممکن انجام گردد.
  • تیکتهای شما عزیزان توسط تیم پشتیبانی شرکت پاسخ دهی میگردد، این تیم اجازه گفتگوی تلفنی، اعلام شماره تماس شخصی و پشتیبانی جداگانه را ندارد و تنها وظیفه پاسخ دهی در همان تیکت را خواهد داشت.
  • در صورتیکه مشکل مطرح شده شما رفع شد لطفا تیکت را ببندید و برای سوالات جدید خود حتما تیکت جدید باز بفرمایید. ارسال مجدد در تیکت قبلی بدون پاسخ باقی میماند و رسیدگی نمیگردد.
  • پشتیبانی تیکتها به صورت 24 ساعته انجام میشود. لطفا با شکیبایی خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
  • در صورتیکه هر گونه نظری یا انتقادی نسب به سایت یا پشتیبانی داشته باشید، میتوانید در بخش انتقادات و پیشنهادات مطرح تا در سریعترین زمان بررسی شود. هدف ما رضایت کامل تمامی کاربران سایت میباشد و امیدواریم همراه با ما باشید.
  • تهیه بک آپ و پشتیبان از اطلاعات سایت جزو وظایف مشتریان قبل از ارسال تیکت میباشد، حتما قبل از باز کردن و مطرح کردن سوالی از اطلاعات روی سایت خود بک آپ تهیه بفرمایید.
  • سوالات مرتبط با بالا نیامدن سایت، نصب نشدن، نمایش خطا در سایت نیازمند ارسال دسترسی هاست و مسیر اتصال به هاست میباشد. در صورتیکه قصد ندارید این موارد را وارد نمایید لطفا تیکت ارسال نفرمایید.
  • در صورتیکه مبلغی جهت پشتیبانی تجاری واریز نمایید و پشتیبانی سایت وارد مدیریت سایت شما شوند و تیکت شما پاسخدهی شود امکان عودت هزینه واریزی را نداریم، حتی در صورتیکه مشکل توسط کاربر (مدیر سایت) رفع شده باشد. لطفا قبل از واریز هر گونه وجهی و ارسال درخواست پشتیبانی تجاری از عدم رفع مشکل توسط خودتان مطمئن باشید.
  • در صورتیکه مسئله شما حل شد لطفا از ارسال پیام های تشکر خودداری بفرمایید و تنها تیکت مربوطه را ببندید.
  • در زمان ارسال تیکت، انتخاب عنوان مناسب، توضیح کامل و شفاف و ارسال اسکرین شات و لینک مسیری که مسئله دارید در بررسی سریعتر و حل و فصل مسئله کمک شایانی خواهد کرد.

برای پشتیبانی آنلاین از قسمت سمت راست پایین بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک بفرمائید.

 

اسکرول به بالا
Scroll to Top

ورود به پنل کاربری فناوری اطلاعات رسام ویرا

ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید
یا در صورتی که حساب ندارید ثبت نام کنید !

ItemوضعیتOpt-in DateOpt-out DateAction
موضوع
Additional Information
موضوع
Additional Information